fbpx

Standaard Teamsvergaderingen maken in Outlook

LinkedIn
Facebook
Twitter
Email
Print

Zijn jouw vergaderingen dat je inplant grotendeels Teamsvergaderingen? Dat kan je ervoor zorgen dat je standaard een Teamsvergadering aanmaakt, ook bij een klik op “Nieuwe vergadering” in Outlook.

  1. Ga naar de opties van Outlook;
  2. Agenda-opties;
  3. het vakje bij “Onlinevergadering toevoegen aan alle vergaderingen” aanvinken.

Zo hoef je niet meer apart te klikken op “Nieuwe Teamsvergadering”.

Is het toch een gewone vergadering, dan kan je de link uiteraard nog verwijderen.

Lukt het je niet om deze instelling zelf in te stellen? Of nog meer vragen rond deze of andere instellingen in Outlook? Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Meer ontdekken:

Keuzelijst in Excel

Het kan soms vlotter werken zijn in Excel als je cellen correct kan laten invullen door een keuzelijst te gebruiken met de

Meldingen bij een gesprek in Teams

Ieder gesprek in een kanaal kan je nauw opvolgen door meldingen in te schakelen als er iemand een antwoord stuurt in dat